loading...
❤ ღ نــــــوشــــــتـــه های مــن ღ ❤
❤ نـــیـکو ❤ بازدید : 16 1391/10/10 نظرات (0)
 

♦ ♠ ♥ ♣ من زنم ... ♣ ♥ ♠ ♦


چرا فکر می کنی چون دختری

باید همیشه غمگین باشی؟ شکست خورده باشی؟!

عزیز من!  یاد بگیر که تو دختری!

یاد بگیر تو کلاس بذاری! تو ناز کنی !

اون خیلی بیجا می کنه تورو ناراحت کنه!

خیلی بیخود می کنه اشکتو دراره!

اصلا برا چی به یه موجود مذکر اجازه می دی شادی زندگیتو ازت بگیره؟!

این اسمش عشق نیست به خدا!  خودتو گول نزن!

کسی که عاشق توا،هرگز نمی تونه غمتو ببینه!

چه برسه به اینکه خودش عامل غمت باشه!!


دختر باش!

دخترونه ناز کن!

دخترونه فکر کن!

دخترونه احساس کن!

دخترونه استدلال کن!

دخترونه زندگی کن!
 
اما بدون

غم رو به اشتباه توی فرهنگ دخترونه ی تو جا دادن
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


گاهی دلت از زنانگی ات می گیرد ...
 

میخواهی کودک باشی

دختر بچه ای که به هر بهانه ای

به آغوشی پناه می برد ...

و آسوده اشک می ریخت...

زن که باشی بـــــــایــــــد

بـــــغـــــض هـــــای زیــــــــادی را ...

بــــــــی صــــــــدا دفـــــــن کنـــــــی !!

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


زن که باشی

درباره ات قضاوت می کنند

در باره ی لبخندت،

که بی ریا نثار هر احمقی کردی

درباره ی زیبایی ات،

که دست خودت نبوده و نیست!

درباره ی تارهای مویت،

که بی خیال از نگاه شک آلوده ی احمق ها

از روسری بیرون ریخته اند!

درباره ی روحت، جسمت،

درباره ی تو و زن بودنت، عشقت، همسرت،

قضاوت می کنند!

تو نترس و زن بمان،احمق ها همیشه زیادند.

نترس از تهمت دیوانه های شهر،

که اگر بترسی

رفته رفته

زنِ مردنما میشوی

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


این سرزمین من است ایران

آری این سرزمین من است و من هم دختر این سرزمین

میگم واست از حکایت دختر این سرزمین

در سرزمین  من دختر تنها یک مفهوم دارد مادر ......

 
آری دختر تنها مادری برای این سرزمین است

ولی دختر برای من مفهومی دیگر دارد

دختر سرزمین من وقتی از ته دل میخندد و قهقهه میزند

او را هرزه می نامند

دختر سرزمین من وقتی گریه میکند

به او مشکوک میشوند که عاشق شده است

 
و این بزرگترین جرم سرزمین من است

دختر سرزمین من وقتی از دردهایش فریاد میزند

و دردهایش را بازگو میکند

او را گستاخ می نامند

اری این است دختر سرزمین من

.
.
دختری که ارزوی بزرگش را

خیالبافی های پوچ بچگانه می نامند و او را به تمسخر میگیرند

.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


این نسل دختر سرزمینم سوخت
.
اما دوست دارم دختر نسل دیگرسرزمینم این نباشد

وقتی میخندد با او بخندند

وقتی میگرید با او بگریند

وقتی عاشق میشود

او را به عشقش برسانند نه اینکه او را با دست خودش بکشند

وقتی درد دارد و فریاد میزند

با او فریاد بزنند تا صدایش را بشنوند

وقتی ارزویی دارد

به دنبال ارزویش با او تا انتهای جاده بروند

این است دختری که من برای خودم ارزو کرده بودم

من سوختم

 
خدایا دختر نسل دیگرم را نسوزان

قهرمان سرزمین من پهلوان تختی نیست

قهرمانش دختری است که با این همه لبخندش شهره ی آفاق است
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام ایزد مهربان و مهرورز ___________________________ آدم های ساده را دوست دارم - همان هایی که بدی هیچ کس را باور ندارند - همان هایی که برای همه لبخند دارند - همان هایی که همیشه هستند - برای همه هستند - آدم هایی ساده را - باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد - عمرشان کوتاه است - واز بس که هر کسی از راه می رسد - یا از شان سوء استفاده می کند - یا زمین شان می زنند - یا درس ساده نبودن بهشان می دهند - اما باز ، گه گاهی آنها را می بینی - خوشا به حال آنانی که سادگی تنها عیب شان است __________________________ ___________✿✿ ____________✿✿ _____________✿✿ ______________✿✿ _______________✿✿ _______________✿✿ ______________✿✿ _____________✿✿ ____________✿✿ ___________✿✿ ___________✿✿ ____________✿✿ _____________✿✿ ______________✿✿ ______________✿✿ ______________✿✿ _____________✿✿ ____________✿✿ ___________✿✿ ___________✿✿ ____________✿✿ _____________✿✿ ______________✿✿ _______________✿✿ _______________✿✿ ______________✿✿ _____________✿✿ ____________✿✿ ___________✿✿ ___________✿✿ ____________✿✿ ____________✿✿ ___________✿✿ ____________✿✿ _____________✿✿ ______________✿✿ _______________✿✿ _______________✿✿ ______________✿✿ _____________✿✿ ____________✿✿ ___________✿✿ ___________✿✿ ____________✿✿ _____________✿✿ ______________✿✿ ______________✿✿ ______________✿✿ ______________✿✿ _______________✿✿ _________________✿✿     ★     ★  ♡     ★ ★   ☆  ★ *   ♡   ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *  ☆  ★   ♥   *  ★  ★ * ♡   ☆          ★    ♥    ☆  *  ★   ★  *  ★   *  ☆      * ♥ ★   ♡     ★  *      *    ★  ♡  *  ★ ★   ☆  ★ *   ♡    *   ★   *   ☆ ★  *  ★  *  ☆  ★   ♥   *   ★  ★ * ♡   ☆   *  ♥  ★ ♥   *   ★    ♡        ♥    ☆   *  ★  
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 524
  • بازدید ماه : 685
  • بازدید سال : 9,638
  • بازدید کلی : 23,404
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن عنوان وب

    ...
    کد صلوات شمار برای وبلاگ
    ... .